Lähettäminen ja palautukset

Toimitusvaihtoehdot

Normaali toimitus 4 arkipäivän kuluessa - Ilmainen

Toimitamme lähetyksesi asiantuntevan kuljetusyhtiön kautta. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätämme viestin ovelle tai toimitamme lähetyksen naapuriisi. Suosittelemme lähetyksen tilaamista työosoitteeseen, sillä vastaanottaminen edellyttää kuittausta. Mikäli tarvitset tilaamasi tuotteet erityisen nopeasti, käytä Express-palveluamme. Normaalitoimituksissa ja rahtivapaissa toimituksissa saapumispäivää ei voida taata. Ne saattavat saapua perille hieman odotettua myöhemmin.

Nouto virallisesta Samsonite myymälästä 5 arkipäivän kuluessa - Ilmainen

Tee tilauksesi verkossa ja nouda tuotteesi valitsemastasi myymälästä. Noutoajankohta voi vaihdella tuotteen saatavuudesta riippuen. Voit valita tämän vaihtoehdon ja haluamasi myymälän painaessasi "Nouto myymälästä"-painiketta tai vaihtoehtoisesti maksutapahtuman yhteydessä "toimitus"-kohdassa.

KIERRÄTYSETU
Etu koskee yli 100€ arvoista matkalaukkuostosta ja on voimassa vain myymälöissämme. Alennus annetaan kassalla, kun jätät vanhan laukkusi meille kierrätettäväksi. Alennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Tarjous on voimassa 30.4.2019 saakka.

Nouto UPS noutopisteeltä™ 4-6 arkipäivän sisällä - Ilmainen

Saat ilmoituksen sähköpostilla, kun tilauksesi on noudettavissa UPS noutopisteeltä. Tilaus tulee noutaa noutopisteeltä 14 päivän sisällä ilmoituksesta. Emme pysty takaamaan tarkkaa saapumispäivää. Mikäli tilauksella on kiire, suosittelemme käyttämään pikatoimitusta.

Toimitusrajoitteet

Toimituksia ei tehdä PL-osoitteisiin (sisältäen APO-/FPO-osoitteet).

Toimitamme maanantaista perjantaihin, pois lukien pyhäpäivät.

Hyödynnä www.samsonite.fi sivustoa laukkujen Suomeen toimituksia varten.

Palautukset & Hyvitykset

Oikeus kaupan peruuttamiseen

Samsonite takaa täyden asiakastyytyväisyyden. Mikäli et ole täysin tyytyväinen verkkohankintaasi, voit palauttaa käyttämättömän tuotteen alkuperäisessä pakkauksessaan seuraavassa annettujen ehtojen täyttyessä. Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa koska tahansa 14 kalenteripäivän kuluessa lähetyksen toimituspäivästä lukien. Peruutusoikeus ei koske nimikoituja tai räätälöityjä tuotteita.

Kaikkien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, ja niiden mukana tulee palauttaa kaikki alkuperäiset merkit, käyttöohjeet, takuuasiakirjat ja muut lipukkeet ja kääreet sekä alkuperäinen pakkaus. Velvollisuutenasi on palauttaa tuotteet mahdollisimman nopeasti. Mikäli palautusoikeuden perusteella palautettavat tuotteet eivät ole uudelleen myytävässä kunnossa, palautusta ei hyväksytä.

Jos haluat käyttää palautusoikeuttasi, lähetä asiasta kirjallinen ilmoitus sähköpostiosoitteeseen customer.care@samsonite.com ja noudata palautuksessa seuraavia ohjeita:

Palautusohjeet

  1. Lähetä palautushalustasi viesti osoitteeseen customer.care@samsonite.com ja ilmoita siinä tilausnumero, jonka löydät tilausvahvistusviestistä, sekä syy tuotteen palauttamiseen. Lähetämme sinulle palautuskortin, palautusnumeron ja ohjeet palautuksen tekemiseksi.
  2. Pakkaa palautettava tuote (jonka on oltava käyttämätön ja sisällettävä kaikki alkuperäiset merkit, käyttöohjeet, takuuasiakirjat ja muut lipukkeet ja kääreet) alkuperäiseen laatikkoon kuljetusvahinkojen ehkäisemiseksi.
  3. Tulosta palautuskortti ja teippaa se palautuspakkaukseen. Palautuskortti sisältää kaikki tarvittavat tiedot, kuten sinun nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä palautusosoitteen, palautettavan tuotteen tuotenumeron ja/tai tuotekuvauksen sekä palautusnumeron.
  4. Lue palautusohjeet huolellisesti ja tilaa käyttämältämme kuriiripalvelulta palautuslähetyksen nouto palautusohjeiden mukaisesti. Palautuslähetyksen nouto on järjestettävä käyttämämme kuriiripalvelun kanssa 7 kalenteripäivän kuluessa sen sähköpostin lähettämisestä, jossa toimitimme sinulle palautuskortin, palautusnumeron ja palautusohjeet.
  5. Mikäli kaikki palautusehdot täyttyvät, lähetämme sinulle ohjeet hyvityksen saamiseen 14 päivän kuluessa. Mikäli kaikki palautusehdot eivät täyty, ilmoitamme asiasta sähköpostilla ja kerromme syyn palautuksen hylkäämiseen.

Yllä kuvatulla tavalla voi palauttaa vain verkosta ostettuja tuotteita. Verkosta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaatia hyvitettäväksi Samsonite-myymälöiden tai -jälleenmyyjien kautta.

Vialliset, vaurioituneet, kadonneet tai väärin toimitetut tuotteet.

Sinun on tarkastettava sen saapuessa. Mikäli toimitus poikkeaa tilauksesta tai siinä on muita ongelmia, sinun on merkittävä poikkeama tai ongelma rahtikirjaan ja vahvistettava merkintä allekirjoituksellasi. Sinun on ilmoitettava ongelmasta toimitusta seuraavan 24 tunnin kuluessa sähköpostilla osoitteeseen customer.care@samsonite.com ja noudatettava kohdassa "Oikeus kaupan peruuttamiseen" annettuja palautusohjeita. Viallisten tai Samsoniten väärin toimittamien tuotteiden osalta hyvitämme kuitenkin kaikki tuotteen palauttamisesta aiheutuneet kustannukset. Saatavuustilanteesta riippuen lähetämme sähköpostilla uuden lähetysvahvistuksen ja toimitamme uuden tuotteen, automaattisesti ja välittömästi omalla kustannuksellamme.