Lähettäminen ja palautukset

Toimitusvaihtoehdot

Normaali toimitus perille perille 4 työpäivää - Veloitukseton

Normaali toimitus on veloitukseton ja kestää 4 työpäivää.

Tarkkaa toimituspäivää ei voida taata. Jos tilauksesi on kiireellinen, hyödynnä pikatoimituspalveluamme.

Samsonite käyttää UPS:n jakelupalveluita Suomessa. Huomioi, että kyseinen jakelija saattaa edellyttää täysi-ikäisen (yli 18 v.) henkilön allekirjoitusta vastaanotetulle toimitukselle. Jos toimitusta ei olla vastaanottamassa, pyydetään teitä ottamaan yhteyttä UPS:n asiakaspalveluun sopiaksenne toisen toimituspäivän tai paikan, josta voitte noutaa toimituksenne. Suosittelemme toimitusta työ- tai toimisto-osoitteeseen.

Pikatoimitus 2 työpäivää - € 30

Pikatoimituksen hinta on € 30 ja mahdollistaa toimituksen -2 työpäivän kuluessa.

Jakelija asettaa pikatoimitukset etusijalle. Samsonite suosittelee hyödyntämään kyseistä palvelua kiireellisissä tapauksissa.

Samsonite käyttää UPS:n jakelupalveluita Suomessa. Huomioi, että kyseinen jakelija saattaa edellyttää täysi-ikäisen (yli 18 v.) henkilön allekirjoitusta vastaanotetulle toimitukselle. Jos toimitusta ei olla vastaanottamassa, pyydetään teitä ottamaan yhteyttä UPS:n asiakaspalveluun sopiaksenne toisen toimituspäivän tai paikan, josta voitte noutaa toimituksenne. Suosittelemme toimitusta työ- tai toimisto-osoitteeseen.

Toimitusrajoitteet

Toimituksia ei tehdä PL-osoitteisiin (sisältäen APO-/FPO-osoitteet).

Toimitamme maanantaista perjantaihin, pois lukien pyhäpäivät.

Hyödynnä www.samsonite.fi sivustoa laukkujen Suomeen toimituksia varten.

Palautukset & Hyvitykset

Oikeus kaupan peruuttamiseen

Samsonite takaa täyden asiakastyytyväisyyden. Mikäli et ole täysin tyytyväinen verkkohankintaasi, voit palauttaa käyttämättömän tuotteen alkuperäisessä pakkauksessaan seuraavassa annettujen ehtojen täyttyessä. Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa koska tahansa 14 kalenteripäivän kuluessa lähetyksen toimituspäivästä lukien. Peruutusoikeus ei koske nimikoituja tai räätälöityjä tuotteita.

Kaikkien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, ja niiden mukana tulee palauttaa kaikki alkuperäiset merkit, käyttöohjeet, takuuasiakirjat ja muut lipukkeet ja kääreet sekä alkuperäinen pakkaus. Velvollisuutenasi on palauttaa tuotteet mahdollisimman nopeasti. Mikäli palautusoikeuden perusteella palautettavat tuotteet eivät ole uudelleen myytävässä kunnossa, palautusta ei hyväksytä.

Jos haluat käyttää palautusoikeuttasi, lähetä asiasta kirjallinen ilmoitus sähköpostiosoitteeseen customer.care@samsonite.com ja noudata palautuksessa seuraavia ohjeita:

Palautusohjeet

  1. Lähetä palautushalustasi viesti osoitteeseen customer.care@samsonite.com ja ilmoita siinä tilausnumero, jonka löydät tilausvahvistusviestistä, sekä syy tuotteen palauttamiseen. Lähetämme sinulle palautuskortin, palautusnumeron ja ohjeet palautuksen tekemiseksi.
  2. Pakkaa palautettava tuote (jonka on oltava käyttämätön ja sisällettävä kaikki alkuperäiset merkit, käyttöohjeet, takuuasiakirjat ja muut lipukkeet ja kääreet) alkuperäiseen laatikkoon kuljetusvahinkojen ehkäisemiseksi.
  3. Tulosta palautuskortti ja teippaa se palautuspakkaukseen. Palautuskortti sisältää kaikki tarvittavat tiedot, kuten sinun nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä palautusosoitteen, palautettavan tuotteen tuotenumeron ja/tai tuotekuvauksen sekä palautusnumeron.
  4. Lue palautusohjeet huolellisesti ja tilaa käyttämältämme kuriiripalvelulta palautuslähetyksen nouto palautusohjeiden mukaisesti. Palautuslähetyksen nouto on järjestettävä käyttämämme kuriiripalvelun kanssa 7 kalenteripäivän kuluessa sen sähköpostin lähettämisestä, jossa toimitimme sinulle palautuskortin, palautusnumeron ja palautusohjeet.
  5. Mikäli kaikki palautusehdot täyttyvät, lähetämme sinulle ohjeet hyvityksen saamiseen 14 päivän kuluessa. Mikäli kaikki palautusehdot eivät täyty, ilmoitamme asiasta sähköpostilla ja kerromme syyn palautuksen hylkäämiseen.

Yllä kuvatulla tavalla voi palauttaa vain verkosta ostettuja tuotteita. Verkosta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaatia hyvitettäväksi Samsonite-myymälöiden tai -jälleenmyyjien kautta.

Vialliset, vaurioituneet, kadonneet tai väärin toimitetut tuotteet.

Sinun on tarkastettava sen saapuessa. Mikäli toimitus poikkeaa tilauksesta tai siinä on muita ongelmia, sinun on merkittävä poikkeama tai ongelma rahtikirjaan ja vahvistettava merkintä allekirjoituksellasi. Sinun on ilmoitettava ongelmasta toimitusta seuraavan 24 tunnin kuluessa sähköpostilla osoitteeseen customer.care@samsonite.com ja noudatettava kohdassa "Oikeus kaupan peruuttamiseen" annettuja palautusohjeita. Viallisten tai Samsoniten väärin toimittamien tuotteiden osalta hyvitämme kuitenkin kaikki tuotteen palauttamisesta aiheutuneet kustannukset. Saatavuustilanteesta riippuen lähetämme sähköpostilla uuden lähetysvahvistuksen ja toimitamme uuden tuotteen, automaattisesti ja välittömästi omalla kustannuksellamme.