Ota yhteyttä

Frucon² ja Samsonite ottavat mielellään vastaan kysymyksiä ja kommentteja. Valitse aihealue.

Minulla on Samsoniten tuote, jossa on laatuongelma.

Suosittelemme, että käännyt korjauksissa Samsoniten valtuuttaman huoltoliikkeen puoleen, sillä silloin voimme olla varmoja, että laukustasi pidetään hyvää huolta. Vaikka kaikki ammattitaitoiset matkalaukkukorjaamot voivat korjata myös sinun Samsonitesi, takuukorjauksia voivat suorittaa vain Samsoniten valtuuttamat huoltoliikkeet. Lähimmän Samsonite-huoltoliikkeen löydät tämän linkin kautta.
Tarkemmat ohjeet löydät korjauksia käsittelevästä kappaleesta Usein kysytyistä kysymyksistä.

Haluan tilata varaosan.

Löydät tarvittavat tiedot kappaleesta Avaimet, lukot ja varaosat Usein kysytyistä kysymyksistä.

Haluan yhteyden asiakaspalveluun verkkotilauksen vuoksi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun


Avoinna:
Maanantaista perjantaihin: 8.15-12.00 ja 13.00-17.30 (GMT+1)
Ilmoita Samsonitelta saamasi tilaus- tai tilinumero, mikäli asiasi koskee tilausta.

Usein kysytyt kysymykset:
K: Koska tilaamani tuotteet saapuvat?
V: Löydät rahdinkuljettajan seurantanumeron kirjautumalla tilisivuillesi.
K: Kuinka voin palauttaa matkalaukkuni?
V: Yksityiskohtaiset ohjeet löytyvät kohdasta Lähettäminen ja palautukset.

Haluan yhteyden myyntiin tuotetarjouksen vuoksi (myös yritysasiakkaat).

To contact us by email :


Avoinna:
Maanantaista perjantaihin: 8.15-12.00 ja 13.00-17.30 (GMT+1)

Usein kysytyt kysymykset:
K: Voinko tilata tuotteen, jota ei ole verkkokaupassa?
V: Voit, mutta anna tilauksessa tilausnumero ja tarkat tiedot, jotta tiedämme, mistä tuotteesta olet kiinnostunut.
K: Mistä löydän tuotekuvastonne kokonaisuudessaan?
V: Uusimman kuvastomme voit ladata tästä.